مادرانه

مادرانه

 

سلام

کوچولوهای ناز من

نازنین فاطمه و امیر علی خان من

امروز ١٥تیر ١٣٩٢ است .من تازه فهمیدم که میتونم خاطرات شما رو در خاطرات اینترنتی ثبت کنم.البته نا گفته نمونه که تازه اینترنت پرسرعت گرفتم.الان هردو شما خوابید. فاطمه جونم تو روی مبل خوابیدی و داداشی هم مثل همیشه کج و کوله روی زمین خوابیده

عکس بالا مربوط به عید٩٢ است

فاطمه جونم اینجا با اشتیاق میگفتی اگی اگی. الهی فدات شم.البته تا الانم هنوز امیرعلی را اگی اگی میگی

من عاشق هردوی شمایم

دوستتون دارم خیلی زیاد......................................

 

2kodak




|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
نویسنده : حسنا شکیبا
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1387
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: